Yeni Haberler
Yükleniyor...

Adım İstanbul’da 406 bin TL'den Başlayan Fiyatlar

Adım İstanbul’da 406 bin TL'den Başlayan Fiyatlar

Adım İstanbul’da 406 bin TL’den Başlayan Fiyatlar

Geçen sene Kasım ayında ‘mahalle hayatına modern bir yaklaşım’ sunan ve yine aynı ortaklık tarafından hayata geçirilen Evvel İstanbul projesinin hemen yanında yer alan Adım İstanbul’da ön satışlar başladı. Adım İstanbul’da ev fiyatları 406 bin TL’den başlıyor.
Geçen sene Kasım ayında ‘mahalle hayatına modern bir yaklaşım’ sunan ve yine aynı ortaklık tarafından hayata geçirilen Evvel İstanbul projesinin hemen yanında yer alan Adım İstanbul’da ön satışlar başladı.
406 bin 800 liradan başlıyor. 615 daire ve 120 ticari üniteden oluşan Adım İstanbul projesinde 2+1’den 5+1’e kadar 6 farklı daire ve 22 farklı metrekare seçeneği bulunuyor. Ön satış avantajıyla peşin alımlarda yüsde 10’a varan indirim fırsatı sunan projede fiyatlar...

0 yorum:

Yorum Gönder