Yeni Haberler
Yükleniyor...

Aydın Didim'de satılık gayrimenkul 1 milyon TL

Aydın Didim'de satılık gayrimenkul 1 milyon TL
Aydın Didim'de satılık gayrimenkul

Aydın Didim’de satılık gayrimenkul 1 milyon TL

Aydın Didim’de bulunan gayrimenkul  31 Ağustos 2015 günü saat 14:00’da açık artırma usulüyle ihale edilecek. Satılık Gayrimenkul fiyatı 1 milyon TL’dir.

Aydın Didim İlçesi’nde bulunan gayrimenkul  milyon geçici teminat bedeliyle Başbakanlık Özelleştirme İdaresi Başkanlığı  Ankara  Doğal Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü tarafından satılacak.
Başbakanlık Özelleştirme İdaresi Başkanlığı Ankara Doğal Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
Ankara Doğal Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. (ADÜAŞ) tarafından aşağıda belirtilen taşınmaz, 4046 sayılı özelleştirme uygulamaları hakkında kanun hükümleri çerçevesinde, “satış” yöntemi uygulanmak suretiyle özelleştirilecektir.

0 yorum:

Yorum Gönder