Yeni Haberler
Yükleniyor...

Kurtuluş Rum İlköğretim Okulu’nun bahçesi satışta!

Kurtuluş Rum İlköğretim Okulu’nun bahçesi satışta!

Kurtuluş Rum İlköğretim Okulu’nun bahçesi satışta!

Rum azınlığın çocuklarının eğitim aldığı Özel Kurtuluş Rum İlköğretim Okulu‘nun bahçesinin duvarları içinde yer alan 2 parsel Vakıf arsası açık artırma yöntemi ile ihale edilecek. Satış, 2002-2003 eğitim döneminden bu yana boş olan ve eğitim vermeyen okulun bahçe duvarları içinde kalan  244 ve 79 metrekare olmak üzere toplam 323 metrekare kullanım alanındaki iki parsel için geçerli olacak.
İstanbul Vakıflar satışa çıkardığı parseller için 1 milyon 468 bin lira ve 475 bin lira olmak üzere toplam 1 milyon 943 bin lira tahmini fiyat ve 44 bin 40 lira ve 14 bin 250 lira olmak üzere toplam 58 bin 290 lira geçici teminat istedi.

0 yorum:

Yorum Gönder